helg<3

Okej nu sitter jag barnvakt, de andra aupairerna är på en fest men fick lov att jobba, en maskeradfest skulle vara roligt att se hur alla ser ut, men får se kort sen.

Är väldigt trött idag, igår åkte jag in till stan och träffade annika, sen kom annika också och vi gick till en bar, en engelsk sport bar. Vi kom dit runt halv tio redan men det var massa folk.  Billig öl fanns det med, fyra öl för 14 franken. Så vi drack swiss öl, brukar inte dricka öl men den va soo good. Det var väldigt bra musik, bra att dansa till. Dj:en var väldigt söt så vi tänkte gå och prata med honom men de glömde vi bort sen när annika kom och sa att andra annika hade raggat upp en kille som hade tre kompisar. En var väldigt söt men annika gillade inte honom för han var för seriös:P pratade lite med honom och han var trevlig men lite humm, den andra kompisen som jag pratade med var väldigt rolig som de flesta h'är är. Vi stannade där till runt kl fyra, de stängde halv fem, mycket bättre än hemma där de stänger två. Så då gick det bara natt tåg hem, eller till effretikon så hade måstat gå därifrån, så fick sova hos annika. somnade direkt när jag lagt mig ner. Sen vaknade vi 11 och åkte in till Ikea med Hanna och andra annika. Känndes som om man var i sverige, i sundsvall :P Det har en shop där med svenska produkter, fanns estrella chips, marabou, räkost ja det fanns mycket. köpte choklad och lakris fiskar.  Sen åkte de hem för att göra sig klar till festen hos Johanna, och jag hem för att vara barnvakt:/ jaja så kan de va.
Ser på en film med brad pitt nu, Meet joe black. lite skum

have a good night

Kommentarer
Postat av: Spunk

Heey Emma! Gick det bra med barnen nu ikväll?! Synd att du fick lov att jobba =( Gör du till veckan? kram annika

2008-01-27 @ 04:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0