helg igen

Väldigt skönt, var otroligt trött på fredag morgon, är det egentligen varje morgon när jag än går och lägger mig, men de går lättare att kliva upp efter en helg. Nu ringer det men ingen svarar, lite udda eftersom de e hemma

Nu idag ska jag allafall städa mitt rum, går runt och städar hela dagara men i resten av huset då hehe Malin sa till mig för nån dag sen, varför städar du hela tiden:P, men nu här inne tycker till och med jag att det ser välldigt illa ut. Och är för pank nu för att göra något annat idag:P Så om någon känner sig manad att skänka pengar till de fattiga så kan jag ställa upp som mottagare.

fundere lite på hur jag ska lägga upp min semester, skulle kanske vara bra att åka hem i maj eftersom jag fyller år då och annars blir ju moa ledsen om jag inte är hemma på hennes, Och sen komma hem någon gång under sommaren. Och sen såklart på julen, Hösten i övik är väll inte så nödvändig att komma hem på i vilket fall.

Det går lättare på tyskakursen nu med när jag hör tyska mer och mer, förstår mer än de andra. Om jag gjorde det och tyckte att de gick lite för lätt fick jag byta upp mig, men va fan de är ju bara skönt att inte tycka att det är för svårt. Plus att grammatiken i tyska inte är så rolig, och kan fortfarande inte säga hela meningar så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0