fortfarande trött

har varit så trött den här heljen, i lördags förfestade vi hos annika, det var hel skojj , hälst när emilia deckade mitt i allt. Vi fick med det på film till och med, vi filmade massor är så roligt att kolla på det dagen efter. Annika vart lite väl packad också hon blir alltid så rolig då, hon la in "Du glömde sparken hedlund" på sin blogg och märkte det dagen efter, men det klippet är så uderbart. Sen drog vi in till Nelson, emilia fick lov att ta tåget hem eftersom hon skulle jobba på söndag, började vid 7! annika somnade nästan inne på nelson XD sen somnade jag på tåget hem , sov sen till kl 14 på söndag, ja inte på tåget då utan hos annika.

Bilder på mig och Emilia, Ch är med där i bakgrunden också:P




Sen vid tre bestämde vi oss att här kan vi inte ligga och slöa, ut i solen! så vi åkte in till stan och satte oss i det vackra vädret och åt glass, det var så varmt, nästan för varm:P men det är skönt nu när sommaren kommer satt man slipper jacka och sådana onödiga saker. Ch skickade ett text då och sa att hon missat tåget , så vi fick vänta på henne en timma, vi bestämde oss då för att klättre upp til parken med bästa utsikten över zurich, på vägen upp kom vi också på hur vi gått om varandra där härom natten XD:) vi satt där uppe tog kort och tittade på alperna det var så fint sen när Ch äntligen uppenbarade sig så gick vi på Oliver twist, efter det hem till annika och kollade på Gossip girl, helt okey serie, fast jag är mer ett men in trees fan, shit vad de är bra<3
image11


Nu ska jag ta och sova
guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0