tisdag

igar var det en helt vanlig tisdag, jobbade fran 07.45 till 17.45 , lena kom hem och fragade om jag skulle äta
kommer inte ihag senast jag gjorde det, har aldrig tid, och likasa igar, fick lov att aka till johanna för att hämta mitt bankkort som jag hade glömt där, väldigt bra sak att glömma jag vet, kom hem sen runt 23 och somnade direkt eftersom jag inte har nagot internet. det är väldigt jobbigt utan, känns som att man inte har nagon kontakt med världen, känns ännu värre nu med för har inga pengar pa nagon av mina tre mobiler heller

känns trakigt att blogga helt utan bilder, men har inte min dator och ingen kamera sa det far vara trakigt sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0