lucia, och snart hemma

Det är inte många dagar till jul nu, men tycker inte alls det känns som att det är julafton om ca en vecka, hösten går jävligt fort. i heljen har vi vart lucia på frimurarna( den där sekten eller vad man säger) det var väldigt roligt, schysta farbröder. sen på lördag var vi lucia på två ikea, jag och johanna åt köttbullar (bra med kontaker:P) var lite jobbigt att gå genom hela ikea och sjunga lucia sången om och om igen, men helt klart värt det vi fick. Nu blir det att shoppa loss på hm.
vi gick sen ut på lördagen , hamnade hos sead och leon.



Fick lov att åka hem på måndags dag för att hämta mina tyska böcker, det var tur så att jag fick säga hej då till chat, vår städare/barnvakt på måndagar. hon 'är så söt, sa att lena sagt att jag var en bra nany och att barnen verkligen tycker om mig, especial Mia, k'änns tråkigt att inte få leka med barnen mer nu när jag kommer tillbaka, bara fyra dagar kvar att jobba nu, känns helt sjukt. Kommer sakna dem massor.

Men ska bli skönt att komma hem ett tag nu och träffa familjen , saknar er sjukt mycket! Moa har redan bestämmt att vi ska gå och köpa julklappar på tisdag, så ja får tydligen ge mej in i julstressen direkt , men är van med allt folk här så ska nog inte vara några problem alls, det jobbiga kommer bara vara att jag kommer köpa massa saker till mej själv ist som jag alltid gör innan jul:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0