julklapp

Idag åker Johanna mot sverige, ska åka till flygplatsen när jag slutar för att vinka av henne och ge henne en julklapp.
satt och tänkte på vad jag skule ge henne förut,

det hade ju vart lite roligt att slå in en dricka så att det inte alls ser ut som en dricka. Eftersom hon redan har checkat in bagaget när jag kommer , så hon måste ha presenten i handbagaget, då hade hon blivit stoppad och dom hade måstat öppna paketet som hon inte har nån aning om vad det innehåller :D hade vart ännu roligare om det var en spritflaska , eller om jag hade lagt i massa knark brevid drickan , fast det hade nog vart att gå över gränsen.


Jaja zu spät för att göra nått sånt nu i allafall så hon får nöja sig med det hon redan ska få

Kommentarer
Postat av: Spunk

Hehe, ajdå, ajdå!

Du får hälsa att jag är ledsen att jag glömde den.



Bis bald!

2008-12-18 @ 14:19:09
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Spunk

Nej nej, dom är bra!

Och i morgon släpps Scotts skiva ;) Yes yes!



Kom du, du vet vart jag bor. jag måste vara hemma,

för Å ska på julfest med jobbet. Hälsa Johanna.

2008-12-18 @ 14:43:37
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0