tyst

ikväll tänkte vi sitta i parken innan utgång, men ja just nu ser det väldigt mulet ut! så blir hemma hos johanna eller annika.

Malin är i skolan, och Mia har blivit stor och är på spielgruppe, så får va hemma alldeles själv, lite tråkigt, vem ska jag leka med? ska nog få sluta redan halv fyra idag!? har aldrig hänt, fast lär ju få ta igen det senare antar jag

då hoppas jag att pengarna har kommit in på mitt konto satt jag kan shoppa och köpa alc, det är verkligen as jobbigt att inte veta vilken dag man får pengar

nej måste stryka och damsuga och allt sånt tjaffs

bis bald

Kommentarer
Postat av: Spunk

ja, jo, men det är inte bara det. Blir på så dåligt humör när jag inte är riktigt frisk, och sen att veta att man sitter fast i huset hela kvällen när en viss fröken inte kan bete sig, så vill man bara ge upp..

men som sagt, i morgon efter tyskan e det bara torsdag kvar!!kändes i morse som det var en evighet tills helgen.. Kanske kan kika bort till dig i morgon em? tror åsa hämtar kidzen.. kram

2008-09-02 @ 19:51:33
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0