spännande dag

Vaknade i natt av att mia skrek, och i morse så förstod jag att det var för att hon hade hög feber, hon har varit helt utslagen hela dagen. skrek och skrek, sov lite, skrek igen. hon vara bara tyst om jag satt brevid,

dagens kommentar var allafall Malins, hon bara surrade hela tiden medans hon skulle äta, så vi lekte tysta leken under maten, och Mia vann. Det har aldrig hänt förut.

- Det är bra när Mia är sjuk för då säger hon inget


nej nu ska jag in till stan för att hanla lite ( kom vi ska HANLA! va ja men vi ska bara prata va , ja , smack) :P det är nog bara Maria som fattar den:P

bild från stockholm där jag spenderade heljen innan jag åkte ner, med underbara Maria:)




Kommentarer
Postat av: .maria.

haha, klockren!

Jag såg två som va o hanla igår faktiskt:P



Puss puss kära vän!

2008-08-07 @ 11:57:21
URL: http://mngzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0