slutet på veckan

blev lite väll, ja vad säger man. Vi förkrökade hos johanna i hennes nya fina rum, åkte sen in med hennes buss och råkade åka långt åt he.... :P men träffade några och fick gå på en klubb som var stängd egentligen, vi hade hela för oss själva med musik och allt som hör till. Sen åkte vi till langstrasse aka horgatan, där vi hängde på pihrania ett tag träffade nån från storbrittanien som bjöd på massa alc , vi fick en ros av bartendern, min blev sedan mos eftersom folk inte kan se sig för:p

Vi gick över till lambada, dansade, de har grym musik. Vi fick huseverbot (husförbud) anledningen behöver vi inte dra här :P men det man kan säga om det är väll att på lambada finns inga regler alls egentligen, inte som nelson direkt. Fast bara för kvällen, så vi satte oss utanför och berjade säga guten morgen till alla sådär på morgon kvisten, var hel skönt väder, massa sköna människor, och vi vart så trötta att allt blev roligt, så att stå och säga guten morgen till alla på langstrasse klockan 12 på morgonen var det roligaste jag gjort på väldigt länge

sen vid 13.30 åkte vi taxi hem till johanna, var inte vår ide vi skulle hällre åkt tram
väl hos henne hämtade jag bara mina saker, sen hem vid tre - skulle vara barnvakt fem- kom hem fyra, slocknade en timme, sen jobba- men gick bra, var lördag så barnen såg på tv och åt godis, la dem och inte ett ljud, blev förvånad eftersom de just hade fått sockerkickar.

Sa till Malin
- godnatt jag vill inte höra nått skrik nu okej?
- okej ska jag komma ner då istället?
- nej sov bara istället du behöver inte säga nått alls

lite hård kanske- men hon somnade direkt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0