gårdagen

Åkte in till flygplatsen efter jag slutat, mötte upp annika äntligen, fick stå och vänta i ankomsten ungefär en halvtimme men det gjorde inget för tillslut kom dom, annika , beata  och carl ( annikas aupair-ungar )

vi gav väskorna till dem och tog oss in till stan, burger king har nyss öppnat på HB så annika invigde det, sen Nelson- the place to be :P var rätt mycket folk där igår, vi sitter vid ett bord, sen kommer Fabio in, har inte sett honom sen innan jag åkte till sverige. han är faktist gullig , så vi satt där och tjatade, var sehr trevligt

höll på att missa tåget hem, annika sprang till sitt, jag och fabio gick till spår 52 som ligger längst bort av allt sen står vi och pratar och klockan är 23.50 tåget går 23.51

fabio säger
- du måste skynda dig nu
- nej då det är ju 6 min kvar
- nej emma klockan är 50 nu

Som tur var sprang en tjej, så hann slinka in efter henne
borde lära mig klockan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0