En helj i zurich igen

Ja nu har jag vart här nere i nästan en vecka, och vädret har varit underbart, fått hänga med cassandra igen, också underbart

fast nu drog hon iväg den här heljen på lite äventyr, och inte så många andra som kommit ner än, dessutom var jag ledig på fredagen så fick hitta på andra saker, på torsdags kvällen åkte jag med cass till bern på gelis seiben, hon var så rolig, tihi så närvis, sen hade djejen sagt att jag fick komma och hälsa på så eftersom jag kunde åka dit på hemvägen tog jag en sväng till honom, han bor i lenzburg jätte gulligt litet ställe

cass kommer inte tillbaka föräns idag, så igår träffade jag patric, var längensen. Han är så otroligt söt och rolig, tror nästan att jag är kär, så heljen har varit underbar hittills, och idag kommer ju cass hem så det blir nog utgång


Kommentarer
Postat av: Spunk

Patric, Patric, Patric... Vem är det nu igen?

;)

2008-08-03 @ 02:48:26
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: J o H a N N a

aha fan va najs :D måste jue bli brun som dej nån gång ;P ahh fan då ska jag va ute jämt me ungen =) vi får la hänga ihop när de e fint väder me våra små barn :D hehe... kmr tibax på torsdag.. men tror jag e ledig tills på måndagen.. sen åker jag til tyskland på bröllop 2 helgen.. men du, e du fortfarande på o hänga me på street parade på lördag ??? bra om jag vet.. =)

2008-08-04 @ 21:09:30
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: Spunk

aaaaah, just fan, det är ju han ju! Jag har ju iaf pratat med honom i telefonen! =) Och du får dra med han till Zürich någongång så jag får inspektera!



Och jag jobbar på att komma, bara 2helger kvar nu!!

WIE!

B ringde i morse, hon saknade mig. Så sööööt!

2008-08-05 @ 01:39:05
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0