ansiktsminne

Ja någonting måste man ju vara bra på, och att komma ihåg hur folk ser ut och var jag sett dem är jag hyffsat bra på, blir rädd för mig själv ibland nästan, annika brukar säga, du e fan läskig, du är alltid fullast men kommer alltid ihåg precis vem som var där.

langstrasse
- Hoi Johanna
- Emma vem fan är det där?
- Men johanna det är ju han som var hemma hos dig förra heljen!
- jaha oj:p

på dansgolvet
- emma den där killen i soffan sitter typ och vinkar, mongo
- men johanna det där är ju han som också var hemma hos dig förra heljen
- oj vad pinsamt, kom vi går och säger hej

johanna träffade en polack , det var mörkt och vi var rätt packade
några dagar efter på bahnhof
- Du johanna det där är polacken
-nej seriöst, nej men du skojjar
- nej jag är helt säker
- seriöst, haha nej du skojjar, han såg ju mycket snyggare ut i heljen:p
johanna skickar sms, han ringer upp, han kommer tillbaka och säger hej


innan nelson en gång träffade vi fabio och hans brorsa, de försvinner
sen några veckor efter går han förbi påväg in till toan,
-Annika det där är din brorsa!
-Nej seriöst?
-ja jag är helt säker
han hette fabio och hade en brorsa utan hår, så visst var det han

Jag och cass sitter på tåget till flygplatsen, jag ser en kille medans tåget åker förbi en hållplats
- Cassandra Vars är vi!!!!
- inte vet jag vadåra?
- seriöst vart e vi! *i halvt panik*
är vi i kustnacht!??
- ja jag tror det vad är det då`?
- det var marcel jag svär det måste ha vart han, tänk om han gick på, men han var långt borta på perongen
- va då han i kostym? är du säker?
- ja vänta skickar sms
han hade stått där på perrongen, skrev att han inte sett mej:P men stor chans åkte förbi i typ två sekunder
det skumma med det är att jag bara sett han en gång i spöregn och i fotbollskläder, och nu stod han i värsta kostymen

Jag annika och Ch ligger i parken i centrum, Ch ska träffa cornelius för första andra gången, jag hade sett han typ däckad några minuter på nordiska
- Jag tror inte jag känner igen honom, säger Ch
- jag gör det han var typ inte så snygg
- ja jag har aldrig äns sett honom,-annika
- Det där är han! säger jag när jag ser en helt vanlig kille inte ful alls
- Är du säker?
- ja helt vinka då
och ja det var han, och det resulterade i massa kärlek för Ch:P:P

ja tur man e bra på nått:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0