vill ha min lön

Trodde jag skulle få den 27de men inga pengar då inte, så frågar jag och får till svar att den kommer nog den 29de fast det kan också hända att den kommer den 2 a, hallå nej ! vil ha pengar nu , är ju första maj på torsdag så är ledig, annika har FF hela heljen, kommer bli så BRA ska baka tårta och käka tacos eller grilla, och supa tills vi stupar ja seriöst annika Tequila säger jag,! skulle va så keng om jag var ledig på fredag också, då skulle jg kunna hänga hos min andra halva redan från onsdag, fast ja vi vet ju aldrig vad som händer , om folk tappar bort sina jackor, eller framförallt varandra och inte vet den andres nummer. Vi har kommit på en bra lösning nu allafall, Skriv upp nummret på valfritt ställe på kroppen ! vart är smartast tro?

image52


Heljen som var .. helt underbar:) fredan slår nog det mesta , och lördagen inte långt efter, söndagen kunde man ha mått bättre , men när man som mig är ledig måndagar så gör det inget, sen skulle vi köpa annikas klocka på måndan, eftersom hon hade pengar innestående hos mig så skulle hon ha råd med en 1000kr klocka denna vecka. Men tji fick vi när inga pengar satts in på mitt konto, Så nu sitter jag och hoppas att det blivit en insättning idag

image51
Skönaste Bilden från heljen! :D



Kommentarer
Postat av: Spunk

Jag börjar bli mer och mer possitiv till Tequilan! KAn ju dra en shott eller två, och sen köra tequila sunrise. (Jag vill INTE veta hur den eventuella kvällen kommer att sluta) Håller med att det e tråkigt att du måste jobba fredag, buhu! Men du får komma så fort du har slutat!

Miss you!

2008-04-29 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0