sjuk

efter en mycket rolig helg så har jag blivit sjuk, min hals strejkar helt och så hosta på det. När jag vaknade hos annika igår morse så vågade jag inte testa om jag kunde prata, men efter några fisherman så gick det skapligt.

I fredags var vi ut jag, annika, Ch, louise och Karin, det var jätte roligt träffade en liten makedonier, men ja dansade inte då heller var så länge sen jag äns hade tid att dansa så skulle ändra på det men tji fick jag.

Sen på lördagen vaknade vi och åkte till subway som ligger en bit utanför , Ch joinade också efter sina bravader :P sen på kvällen så bangade Ch och karin och louise var någon stans utanför stan, men vi fick med oss Johanna och Hanna, var väldigt trevligt! Hanna åker hem idag, är synd, vem vill åka härifrån i förtid!? det kan ju annika svara på tillexempel:)

image49



När jag vaknade sen på söndag morgon så där jätte pigg, men min hals var allafall ganska normal, men sen på måndag vart det katastrof, och idag är Malin ledig så har båda barnen. En sitter framför datorn och en framför tven:P det får dom egentligen inte så här mitt på dan men jag orkar inte är helt täppt i näsan också och mitt huvud är så segt. Sen är det världens regnoväder ute! hela gräsmattan är översvämmad, det är annat än det var i förrgår, då var det 21 grader kl 6 på kvällen, och väldigt varmt på dagen men såg ingen temperatur då. Men det är nog så att vädret mår som jag mår. ska ge de små gullungarna lite mat nu

over and out

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Krya på dig gumman! Filip är också sjuk! Här hemma har vi haft jättefint väder några dagar nu, snön töar i rasandetakt! Det är så skönt med lite vår väder! Kramar från oss alla!

2008-04-22 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0