Johannas grejj

jag tänkte svara på det nu eftersom jag egentligen måste stryka familjens kläder usch!




INTERNETSIDOR

1.www.youtube.com , har man inget att göra så finns det alltid massormed saker att hitta där
2.www.wulffmorgenthaler.com , så jävla klockrena saker ibland, måste kolla varje dag
3. www.1000apor.se , det är så roligt att folk tar åt sig, och så har de så rolig humor, sen är det faktiskt roligt att läsa deras sms:p


BLOGGAR

läser nästan inga bloggar

1.magnus ugglas blogg, den va kung men han har ju lagt ner den
2.zphanky.blogg.se , annika uppdaterar alltid den, mycket oftare än mig och jag är med henne nästan alltid när jag inte jobbar så den är bäst
3.http://www.1000apor.se/blogs/stureplansvackraste så rolig


PRYLAR

1.Min laptop inget snack om saken
2.Mobilen, den är absolut inget speciellt i sig själv, men klarar mej inte utan den
3.Nallen jag fick av Moa innan jag åkte, den var köpt med kärlek

LÄNDER ELLER STÄDER

1. Zurich, så wunderbart
2.Edinburgh, så vackert och coolt på samma gång
3.Örnsköldsvik, finns i mitt hjärta för alltid så klart, MoDo <3


SAKER ATT GÖRA (HOBBYSAR)

1. Festa, framförallt i zurich
2. Resa till varma länder, fast åker gärna lite överallt
3. Umgås med Moa, saknar dej sötnos

Kommentarer
Postat av: johanna

kul du antog utmaningen :D
joda de e jättebra :D sj da ? nee lugnt ikväll.. men tänkte joina er imorn :D om de e okej ? kram

2008-04-25 @ 19:05:36
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: .maria.

Hej sötis!
Hoppas allt är bra med dig också! Tänker ofta på dig.. Det skulle vara underbart om vi hann träffas. När åker du hem?
Puss och Kram!

2008-04-27 @ 17:18:55
URL: http://mngzara.blogg.se
Postat av: Spunk

Yes, hon skickade det till mig på msn igår.. ja altså den översta listan, den understa för denna vecka gjorde jag! ;)

2008-04-29 @ 07:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0