jobbig dag, men med bra nyheter:)

just det idag är dagen då jag måste kliva upp och få på ungarna kläderna och sen skicka iväg Mailn och sammtidigt hålla koll på mia, måste sen ta bussen halv nio för att hinna till barnsången. Men förmiddagen var najs, annika hängde med till sången idag och fick träffa lilla crazy mia så det var kul

men eftermiddagen, ojojoj vad dom var griniga. Mia fick för sig att hon inte skulle sova efter luch så det resulterade i att hon blev jätte trött och grinig efter några timmar och Malin skrek för allt som Mia gjorde. som tur var fick jag sluta tidigare allafall. gick in på mitt rum och hörde Mia gråtskrika "jag vill gå till Emma", så låste dörren och gjorde min tyska läxa eftersom jag hade deutch klasses heute. Så stack vid sex och slapp nog det värsta skriket vid middagen och läggdags:P

Sen efter tyskan kom annika och vi drog till Donken, vann ingen nu heller!

Men annika berättade att hon just fått veta att hon ska stanna till Jul!! WII
mine libe Annika stannar :D

image47

Kommentarer
Postat av: Spunk

javisst gör jag det, kan ju inte lämna dig i sticket heller!! Så nu kan vi planera en massa galenskap hela hösten! ;)

2008-04-10 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0