fredag och lördag

ja i fredags var det roligt, Me annika Ch och Karin började kvällen hos annika så klart. skulle supa ner Ch och det funkade väll ganska bra men hon vart mest aggresiv:P hehe . Åkte sen til nelson där det var fullt med folk, det var grymt kul , sen på slutet pratade vi med några amerikanare, eller en kille från usa och en från zurich men han var mycket bättre på engelska än alla andra här så det var skönt.

När Nelson stängde vid 5 så skulle dom till Longstrase, gatan som har lite skumma barer som har öppet till typ 9 på morgonen, kallas även horgatan:P Dom ville dit och kolla in alla transvestiter och sånt, hehe, så jag tyckte att vi skulle hänga på och vi kom ju på att Johanna va där så annika ringde henne. Vi stack dit, jag var med amerikanarna väldigt roliga! annika träffade en kille utan hår med mycket muskler:P han var skum. Ch hade drage med sig Fiip från nelson, och johanna var där så det var skojj!  såg transvestiter, folk som knakade och såg en gubbe betala en tjej som såg ganska skumm ut( de gick sen) Men hade roligt som fan, vi drog sen hem runt halv sju tiden ungefär var så knäppt när solen redan hade gått upp när vi kom ut från pirana:p

På lördag va vi på Nelson jag och annika, Ch var med henke så klart:P:P men det var kul, träffade några gamla bekanta. och först var klockan 2 och sekunden efter var den 3 !:p

nu kom jag just hem , hade tyska idag til tjugo i nio, då när jag precis ska hoppa på tåget får jag sms av CH som undrar om jag vill ta en öl eller nått, så tänket mjao why not, hon säger att hon kommer inte in föräns tio så tänker att  jag börjar ju kvart i åtta imorgon så orkar kanske inte vänta så länge, hon svarar med att hon vill ut för imorgon e hon ledig och ska sen till sverige på kvällen och att hon bjuder mej på en , så va fan man e ju inte den som e den. Så vi gick till outback, en australiensk restaurang bar, najs ställe. Man kan äta krokodil kött där.

ajja nog om det , nu ska jag sova så jag får mej någon sömn innan morgondagens slit börjar *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0